Back to Question Center
0

Pare WordPress Spam cù sti prughjetta pruvinenti da Semalt

1 answers:

Scrivite un puzzicheghju è un commentu per u puzziche sò i dui problema maiò per i blog di WordPress è i siti web. Cumu hè cumuni per siti di l'altru mudernu per ottene cintinara di millaie di i cumandamenti di puzzicheghje è falsificate registrazioni per simana. Queste tipi di spam pudete dannu o distrugge a vostra reputazione cù i mutori di ricerca è lettori, s'ellu ùn mancassi micca bè. Dunque, avete aduprà à i spammers è sprime l'intempu di spamming u vostru situ o blog. Per bisognu, ci sò cunsiglii per trattà cù spammatori di scrivite è spammatori di registrazione - funktions jersey meterware.

Se avete cunfirmatu u vostru situ di WordPress, pudete seguità à sti questi Frank Abagnale, un prubitore principe di Semalt , per assicurà a sicurezza è a prutezzione di u vostru situ in Internet .

Tip # 1: Configurate i WordPress Discussion Settings:

Ancu sè ancu pudete installà un grande numaru di i plugins di WordPress per trattà cù u spam cumentu è l'insoppighjozzione per puzzicheghju, pudete cunfigurà i paràmetri di discussione di WordPress. Hè situatu in a paràmetrazione di l'area amministrativu, cum'è www.abc.com /wp-admin/options-discussion.php. A manera più piacevule è affacciata d'impidenza di i cummentati puzzicheghja è l'insoppighjozzione da scrive hè d'appruvà i vostri rigali è u turnu di e registrazioni manualmente. Una manera più pratica, però, hè di installà i plugins chì permettenu di rivista di u cummentari è l'appruva automaticamente..I cumenti chì anu leghjitoghje ùn seranu publicatu nantu à u vostru situ. Cumu l'usu, l'utenti chì l'IP anu in listatu nant'à a lista negra ùn seranu micca rinunzienu o firmate à i vostri bullettins.

Tip # 2: Sempre riveia a paràmetre di discussione:

Per affruntà u puzzicheghju commentu o un puzzicheghju di registrazione, avete da pruvene è recensioni di a scatula di discussione prima di appruvà tuttu in u vostru situ. Hè una bella manera di riduce u numeru di i cumenti è di i registragii chì viaghjanu à u vostru situ web ghjornu.

Tip # 3: Installa a forma di Captcha:

E forma di Captcha sò installati da un grande numaru di persone è u travagliu cum'è e forti anti-spam. Aghjuntanu à reduie u numeru di cumuzioni spamulti è impediscenu l'annullamentu di registra à un estensione. Ùn deve fà stallà una forma di captcha al mumentu in u vostru situ è ​​cuntinuà a sguassà li cumenti chì ùn vogli micca legittima. Inoltre, ùn deve micca appruvà un autore o un editore chì avete micca fiduciatu.

Tip # 4: Akismet plugin:

Akismet hè un plugin grande è putente chì hè creatu da Automattic. Hà includenu i copii di i vostri risposte in a so propria basa di dati è aiuta di ricusate di cummentarii spama è arrugatu puzzicheghju à u puntu. Stu plugin prutege u vostru situ da spammers è verifica ogni cummentu è esse registratu per l'autenticità prima di avè ottimatu. In ogni modu, stu plugin ùn cippone micca sempre appruvazioni di cumuzioni legittimi è ùn hè micca putente di verificà quale risultati sò boni è quale sò male.

Tip # 5: Disable Comments on the Old Posts:

Ogni grandi strategia hè di disattivà i cumenti nantu à i vostri pubblici più antichi è impediscenu a registrazione di spammers automaticamente quannu u vostru situ si sviluppa. I spammers ùn puderanu micca fà cumerete quandu avete disattivatu funzioni di u vostru situ web. Per questu, andate à l'Arranzione> U situ in discussione è cercate u buttone di i buttone diurnamentu automaticmente. Cliccate nant'à u buttone è restate a vostra finestra / sistema di u sistema operatore.

Tip # 6: dumandate Moderation:

Andate à l'Arranzione> À l'indirizzu di discussione induve pudete vede parechji tipi d'opcions chì u vostru situ di WordPress offerte di cut cutà nantu à u cumentu spam è l'insultati di registrazione.

November 30, 2017