Back to Question Center
0

Semalt: Cosa hè Spam Crawler? Comu impedisce in Trè Chjave Comu Scuperta ABC

1 answers:

Utilizà Google Analytics per vigilà u trafficu di u situ di u cullighjate i dati di i visiti è i piu. Intantu, hè ancu impurtante per ottene più infurmazioni nantu à spammers è bots è e modi ch'elle anu influente in i nostri siti. Hackers è spammers cercanu à trick trucà i nostri dades di Google Analytics per a scopi persunali. Mandonu bots è cose dolci à i nostri siti, impediscendu à avè noi di ottene un bonificatu di u search engine.

Ivan Konovalov, a Semalt Client Success Manager, spiega chì ci sò dui tipi principali di riferimenti spamatori: spedizione di crawler e spammore spama - metal restaurant chair with padded back. U ghost spam sempre gestioneghja di scherzu u cuntu Google Analytics à a logging the visiti falsa ancu quandu i robots ùn anu mai visitatu u vostru situ web. Spamatura di rilazzariu, per un'altra banda, si visite u vostru situ web, ma hè dura per identificà s'ellu hè ingaghjata in u vostru cuntenutu di u web o micca perchè u ritrattu di ritrattu hè sempre u 100%.

Chì hè u spidor?

À questu puntu, esperimu chì avete migliurà a vostra sapè cumu nantu à u riferimentu spamatori è sò pronti per avè un insegnamentu di u spamante di crawler. L'ubligatoriu di rastreu si visite u vostru blog o web ma ùn hà micca interaczione cù u vostru cuntenutu o articuli. Stu tipu di puzzicheghju hè più cumuni ch'è u ghjustu spamatu perchè ùn ùn mancanu assai risorse per cresce i crawlers. Infatti, l'internet hè in pezzi di spedizione di crawler è hè spessu usatu da Google, Bing, è Yahoo per indiziar un gran numaru di siti. L'usu di u puzzler di cutturatura hè di atraisce à i persone per cumprà prodotti di i ligami affiliate. I spammatori è i pirate sò sempri sparghje l'ubligatoriu di crawler in Internet è pruvate d'avè ligame à i so propri siti. Inoltre, utilizanu u puzzicheghju di crawler per indettà u vostru situ da u search engine results .

Cumu impedisce u spedizione crawler in trè simpliczi passi?

Perchè u spamaturi di crawler accede à u vostru situ web, a basa d'amori pari validi è affidabile. Sfurtunatamente, ùn sarà micca cumparatu cum'è ghost spam e invece aumenta a repertazione di salto. U spedice di rastreu mostra indirizzi vandale è si distingue questa visità validu, ma ùn hà nunda di fà cù l'autenticità. Hè per quessa chì a prevenzioni di u puzzler di cutters hè una medità necessaria se vò stà sicuru a prutezzione di u vostru situ.

 Passo 1: Identificà tutti i domini di i puzzicheghju è i nomi di u situ: 

Per identificà tutti i domini di scrittori è siti, avete firmatu in i cuntatti di Google Analytics è seguite ste strade sianu:

  • 1. In u latuanu, avete navigatu à l'opra Adquisition
  • 2. Sceglite l'opzione All Traffic è andate à u buttone Riferimenti;
  • 3. In u situ primariu di u Contu di Google Analytics, puderete cliccà nantu à l'opzione Amministrazione d'identità pè identificà u spedizione di crawler;

Da quì, pudete identifiere si u puzzicheghju di crawler vi mannannu visiti fite o micca.

 Scenario 2: Crià l'espressioni regula: 

Quandu avete identificatu u spamaturi di crawler, u prossimu siguiu esse creazione d'expressioni regulare in u seguente:

  • traffic2cash \ .xyz | darodar \ .com | buttoni-per-web \ .com

Vulendu ricordu di vultà cun u librettu è TextEdit, perchè puderete riferite à a pàgina principale. Ùn avete bisognu di edità l'espressione cun l''|' - u segnu chì fermerà l'espressioni di fà i so funzioni.

 Stage 3: Cumpregate u filtru persunalizatu è escludere i domini di puzzicheghju è i nomi di u situ: 

U terzu è ultimu passu hè di creà i filtri persunalizati è sminu ancu tutti i domini di spamà di crawler. Per questu, avete avertitu di i seguenti passi:

  • 1. Andà à u panneau amministratore di u vostru contu Google Analytics.
  • 2. In u menù menu, cliccate nantu à u buttone di i filtri è sceglite l'opzioni di u filtru di colore rosatu
  • 3. Quandu u filtru hè creatu, deve aghjunghje i nomi di domini sospetti nantu à ellu è ùn ti ùn scurdate di verificà i filtri per assicurà chì tutti i temi sò stati indirizzati.
November 29, 2017