Back to Question Center
0

Semalt: Media Soziale Spam Intese Must Know About

1 answers:

Spam hè u gruppu pocu solitu è ​​irrelevanti di missaghji mandati à un grande numaru d'internaute. Spammers utilizanu tecniche diffirenti per sparghjeraghju micca un puzziche chì volenu trappellà i pumps in affitti di phishing, malware è programmi di affilati. Artem Abgarian, u Semalt Manager di successu di Clienti è di Successu, tistimonieghja chì primuramente era un puzzicheghju utilizatu com'è fonti di cumunicazione, ma avà hà pigliatu una forma seria è si devenu esse ridificatu cum'è prima - zügelshop zürich. In più di dumandate email è spaziunale per u social media hè un prublema generalizatu chì pò esse divisu in cinque chjose diverse:

Profiles di media sociale falsi è contu:

E raporti media falsificate suciale è i perfezi sò una chjave per u spamming. Hackers creanu molti ritratti di Facebook è Twitter, in particulare, cù nomi è pics di e zitoni, per atra cumu quantu l'utilizatori pussibule. Vulenu acquistà credibilità è visibilità per i so siti propii è avete atttatu in assai maneri. Puderanu finta di famiglie, politici, public figures o cricketers, è voi chì vulete aghjustà è cumparendu i publichi.

Messagi massi:

E messaghji à bulku sò missaghji cù u listessu nome o testu chì sò mandati à molti suciale di l'utilizatori di l'usu..Certi spammers creanu contatti falsi è post messaggi duoppule in intervalli regular. Sianu o vulete creà un messu per l'uttimi legittimi o vulete attraversà qualcosa cù i so offerte è i links affilati. L'usu di i missaghji massimi mediate suciale accuminciaru in u 2009. Ddu tempu, certi siti spamatori chì offrennu travagliu pòrtanu cunceta di l'utilizatori chì fiducia chì i so perfetti è siti eranu genuosi.

Ligami mali:

E ligami malicious se sparte nantu à Internet per mezu di e social media, è i pirate o spammers vanu à dannà, dannu o induve invece assai di siti o dispusitivi. Quandu clicate nantu à qualsiasi di quelli ligami, pudete esse rividiatu à un un altru di Twitter, Google+ o Facebook chì ùn hà nunda chì facenu cun legitimu. Infatti, l'utilizatori sò furzati à cliccà nantu à quelli links maliciosi è piratudellà sparghji u malware in i media suciale per fà robba l'infurmazioni privati ​​è e dati bancari.

Ricerca Fraudulent:

Cunsiderate prudutti è serviziu ponu esse venduti in Internet, è u locu più famosu per questa hè a media social, sicuru. Sfurtunatamente, ùn sò micca sempre uttenite u pruduttu chì vedi in u picu, chì i pirate sò solu pagà l'utilizatori per rivista positiva. Tali pratica permette di difendenti online di vende più di più prudutti è fà chì e so attività prumove.

U cuntestu persone:

Nisun locu di suciali suciale vole i so usu di sparte di u cuntenutu indeseziu è eccessivu; hè dinò una forma di spama chì hè piazzu per spammers è ùn hè micca utili per marchi è organizazioni legittimi. Infatti, sò assai ritratti impurtati à u Facebook, è parechji pagine è i perfezzii sò chjude per aduprà e persone indettendu à ognunu. Hè un attu clicatu chì deve esse ridivatu quantu pussibule.

November 30, 2017